Gisteren was Meat&More te gast in het Huis van de Voeding in Roeselare voor de Food at Work Innovation Bootcamp. 95 studenten uit heel Vlaanderen kregen er cases voorgeschoteld van voedingsbedrijven, waaronder ook Meat&More. In multidisciplinaire teams bedachten de studenten creatieve oplossingen voor die cases.
Vijf groepjes gingen aan de slag met onze case: “Hoe kan de user experience van onze winkels en service verhoogd worden?” Van die vijf groepen selecteerden we één halve finalist, de groep Mealtime. Zij stelden een app met augmented reality voor waar je promo’s, info over allergenen en ingrediënten, bereidingstips en zelfs een wegbeschrijving kan raadplegen.
Tijdens de finale namen de studenten van Mealtime het vervolgens op tegen de halve finalisten van de andere bedrijven. Uiteindelijk koos de jury voor Mealtime als winnaar. Proficiat aan Sander Patry en Marthe Vanderhaeghe, studenten aan Hogeschool West-Vlaanderen, Robbe Debyser en Antoon Verkinderen, studenten aan Hogeschool Vives en Tessa Van Puyvelde, studente aan UC Leuven-Limburg!
De Bootcamp werd georganiseerd door Alimento, Fabriek voor de Toekomst Voeding (POM West-Vlaanderen) en RESOC Midden-West-Vlaanderen. Vlajo (Vlaamse Jonge Ondernemingen) leidde alles in goede banen.
Het Laatste Nieuws schreef er ook een artikel over, dat je hier terugvindt.