Meer dan ooit is de voedingssector van essentieel belang. Onze meer dan 1.300 helden van medewerkers zorgen ervoor dat we onze klanten blijven voorzien van vers vlees en smakelijke maaltijdoplossingen: ze bedienen de klanten in de winkel, zorgen ervoor dat de winkels tijdig bevoorraad geraken en bieden ondersteuning aan dat volledige proces. We zijn fier op hen en hebben eigenlijk maar één boodschap: een welgemeende dankjewel!

We houden het veilig

Om onze medewerkers én klanten te beschermen, namen we uiteraard heel wat maatregelen.

In de winkels:

  • De eethoek in onze Bon’Ap-maaltijdwinkels is afgesloten.
  • Er zijn geen belegde broodjes à la minute te verkrijgen, wel op bestelling.
  • We beperken het aantal klanten in de winkel.
  • We plaatsten schermen tussen kassamedewerkers en klanten in Bon’Ap.
  • We serveren geen warme soep.
  • Er is extra aandacht voor handhygiëne.
  • Afstand houden is de boodschap voor medewerkers en klanten.

Op de hoofdzetel:

  • Onze medewerkers werken, indien mogelijk, van thuis.
  • Er is extra aandacht voor handhygiëne.
  • In productie dragen medewerkers mondmaskers en houden ze afstand. Waar afstand houden moeilijk is, plaatsten we schermen tussen medewerkers.
  • We organiseren eventjes geen jobdagen en sollicitatieproeven, onze recruiters zijn wel online en telefonisch beschikbaar. Jouw sollicitatie , ook spontaan , is dus nog steeds welkom!

Zorgen voor elkaar

Daarnaast proberen we ook ons steentje bij te dragen aan zij die het extra nodig hebben in deze moeilijke tijden. Al sinds 2013 schenken we producten aan vzw De Toevlucht waarmee vrijwilligers voedselpakketten maken. Door de strenge social distancing-maatregelen kan de vzw geen inzamelmomenten organiseren. Gelukkig bezorgen de vrijwilligers de voedselpakketten aan huis, in herbruikbare bakken die wij hen schonken. #zorgvoorelkaar

 

Samen maken we iedere dag het verschil.